思思的寶貝日誌
heyheykelly
暱稱: ╭♀思 樂 冰㎡
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有冇搞錯!_____!'' ...
輸左好多錢-_______-
好開心!!!!
好開心~
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 775
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
聊天室

2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


唔知信邊個好~ 感動 分類: 未分類

唉...

唔知信邊個講好

呀迪又話H仔同呀珊拍緊拖

但係呀珊話同H仔冇野

唔知邊個講真邊個講假

以家....

呀迪上左MSN..

佢話H仔同佢講

(鍾意呀珊多過我)

呀迪問H仔甘我點呀?

H仔答佢飛左我

但係我唔明白

點解H仔要逃避我呢?

有咩野咪大家講到清楚囉

逃避我到幾時姐....

狗仔唔好再逃避我好嗎?


我希望你唔好再叫呀迪同我講你想講D野....


我想你親口同我講....

我等你答覆.....

2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


有冇人可以比個答案我呀.. 感動 分類: 未分類

 唉....

 近排玩勁舞好唔開心呀

因為

狗仔成日都唔理我(勁條仔)

佢成日一上勁舞都唔add我,,

每次同親我玩都玩幾局就off

但係同呀珊玩就玩好耐都得

同班fd玩都吾叫埋我

仲有1次..

比我發現佢係到同班fd再同埋珊玩...

我問佢係邊

佢竟然答我話同班垃圾玩

問極都吾肯講佢係邊

我吾想佢再咁樣對我呀

講真個句..

我真係好想去問佢

佢係咪開始討厭我

係咪開始對呀珊有d feel呢?

如果佢真係吾中意我

就同我講啦

吾好係到玩我啦

係咪全世界既男仔都係咁既呢?

冇個陣當你係寶..

有個陣當你係草..

唉...

我吾想再因為佢

搞到冇唒心情玩勁舞呀..

平時..

我不嬲都吾中意玩190

我只係見佢咁中意玩..

我先故意去練190炸..

我buy左套新衫..

佢又話吾靚..

我叫佢玩其他模式..

佢又話吾玩..

講真個句..

佢有冇試過就下我嫁..

永遠都係我去就佢..

大老..

我都係女仔黎嫁..

有咩理由..

要我去就佢..

咩都佢大唒先得嫁..

哩d我都算啦..

佢以家仲要去溝女..

吾理我..

佢以家就好似迪迪仔咁..

迪迪仔又係吾理個老婆..

呀姐..

娶個老婆比你係到擺既咩...

我地d女仔吾係擺設品呀..

唉...

我以家都吾知自己想點..

又嬲佢..

又愛佢..

唉...

佢以家連msn都吾理我呀..

我仲可以點做呀..

有冇人可以比個答案我呀..

2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


靜靜等待你的答覆 感動 分類: 未分類

點算好呢???

我總係覺得

有一日

老公仔會離我而去

吾知點解

自從勁舞結左婚之後

就成日吾理我

我問佢點解吾理我

佢又答我【因為你成日打機】

邊個都知e個只係一個美麗的謊言

吾知佢係咪識左第2個呢???

如果係既

個個女仔一定好我好多啦

吾通佢係基既???

中意男仔???

吾會掛

我點會中意一個【死基老】

(玩下姐..)

所以

我唸

我都係吾會知個答案架啦

老公仔

上面個張相既個幾個英文字

係我最想同你講既野黎嫁

吾知你會吾會都係咁唸呢?

老公仔

我真係好驚你會吾要我呀

你吾會以後吾理我哦可?

                      ∼*靜靜等待你的答覆*∼

2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


3月16日係大日子...我愛死老公仔 愉快 分類: 未分類

3月16日

係一個好大好大既大日子

因為

E一日係我同狗仔結婚既大日子(勁舞)

佢係我第5個既情侶

但係

都係我既最後一個既情侶

除非

佢吾要我啦

因為

我真係好好好好愛佢嫁

不如

以家等我post我地結婚個陣d相上黎啦@!!

 

    e個係我同老公最多粒心既紀錄

 

      拋完花球後既相

 

  老公抽我水=3='