|
勁灰既一日.... |
| 2005 年 10 月 12 日 星期三 | ![]() |
今日勁悶囉 .... 上eng個時 個個8婆ho問((我what are *you doing? 我咪答佢nothing囉..... 想攞英文>>達<我呀... 收啦.... 上視藝個時 黃xx係禁//講d核*凸野... 好無奈囉.... 上ct lesson 係本野到畫野啦... 問個8婆得唔得... 佢話唔得]]]喎\\ 我話畫[[左啦喎..... 佢話唔好\\再畫啦喎... 你就想呀.... 放啦.... 去左做comp功課... 4點3先番屋企... 同亞筠打比[[旺]]] 亞筠同((毛問佢野 佢唔敢答喎.... 好灰囉.... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 24 | » |