|
無聊的一天 |
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 | ![]() |
今日勁唔happy囉! 亞筠比xx雯調位囉! 調左去姣婆怡個位喎..... 好唔慣囉!冇左亞筠係到.... 要我擰轉去同亞筠講野喎.... 擰到個頭仔勁唔舒服囉.. 個個姣婆怡呀!同佢講野呀佢都唔識笑既! 莫札特再度比人話囉! 佢好lo 囉.. 連file到宜家都唔知邊個打邊個囉! 唔做功課唔話比老師知喎..... 要我同佢講囉..講左2 2次啦.. 我同佢講話”你唔係想我help你同老師講呀! 你想lo呀?” 點知比miss知道左問我做咩.... 我咪話佢冇做功課囉..... 今日上家政,個個女人型做野好死慢囉..... 正到我比miss話 洗野慢.正野慢.連行路都慢d嫁..... 咪比我話佢囉! ”x,你死開啦!等你洗完,我都食完啦!唔洗你洗野啦!” 上is個時做實驗.... 佢打爛野喎! 唔想再同佢一組囉!基教.家政.連專題都係同佢同組囉! 好想死左佢囉.....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |