|
旅行 |
| 2005 年 11 月 12 日 星期六 | ![]() |
琴日本來係好開心既.. 但係去到就有d野係令人唔開心既 係咁既.. [[我地班fd去買野食啦.. 買完坐左係1.2邊啦.. 我係到食緊波板糖..吹泡泡啦.. 佢地話我"你on9嫁..幾大呀你" 我咪話"我幾大咁又點呀" 跟住佢地上去攞d野食掉我地 中左亞岑..亞岑就打比亞筠 叫佢地落泥.. 落到泥就嗌交啦.. 我地諗住番上去啦.. 又比人話梁姐喎 話梁姐個波好大.. 咁我地咪串佢地囉.. 我話"你買波菜嫁咁大個波既 定係食波菜大呀..波菜連" 係咁係到嗌交..超正.. 佢地話我地淆底..唔行過去 我地咪話你淆底呀唔過泥既 跟住我地咪唔同佢地嘈囉 番去啦.. 點知佢地d亞sir.miss跟住我地番喎 係到報串..跟住miss話我地攞決點喎(最小) 勁唔開心囉 番到去同亞媽講.. 亞媽都係話左一陣間姐 >/\<慘... 琴日係晴既brithday呀.. 係到講聲"生日快樂"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 24 | » |