|
今日有d唔開心]] |
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 | ![]() |
今日好悶.. 都唔係好開心咁過.. 我係屋企到諗... 我亞哥講既野..又諗下miss講既野.. 覺得好煩.... 明明唔想諗..偏偏又禁唔住要諗.. 煩左一陣就同人玩icq games.. 玩玩下就唔記得左嚕.. 我宜家冇人要啦..(係班到) 好在有亞岑同亞mon要我姐..hehe>v< 如果唔係呀.. 我小息都唔知點算好啦.. 唉... 唔開心咁又點呀.. 都冇人理你既... 亞哥又話泥dfd唔一定會一直同我都係咁fd 有既都係好小可以咁囉.. 如果我地泥班fd可以一直都咁fd.. 就好啦.. 宜家好唔開心..
p.s以後唔好打我手電啦.. 比人收左呀..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 24 | » |