| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| 煩 |
分類: 未分類 |
係咪間間學校都咁撚濕鳩架
好撚煩呀....
唔想再理d濕9
屌
再係咁人都癲呀屌
|
網主回覆
復活返啦xd Posted at 2009-11-28 04:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩a0a
其中一個咪你囉xd Posted at 2009-11-28 04:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
旅港好勁加啵a_a msnmsnmsnsmsn!!!!
|
網主回覆
我琴晚4點訓.
朝早11點起身飲茶..
一番到屋企個人勁唔舒服..
所以訓左陣覺
我係間學校入面讀得差麻/_\ Posted at 2009-11-28 04:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靚仔師兄:) 畀你msn我得五得阿._. 你眼花邊有靚女姐a3a
|
網主回覆
Posted at 2009-11-28 04:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
師兄你真糸好靚仔阿. 我又忍五住畀comment你拉._.v
|
網主回覆
你仲靚女啦xd Posted at 2009-11-28 12:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都想靚仔/v\
以我成績想轉返間band1幾難下-_- Posted at 2009-11-28 12:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
man0w0 於 2009-11-27 06:12 PM 發表:
hey榮:p
|
網主回覆
hi文...路過你qooza比你add左xd Posted at 2009-11-28 12:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
飲左涼茶冇乜用t^t Posted at 2009-11-28 12:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
d人真係好煩好煩
唔想再係間學校讀:( Posted at 2009-11-25 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|