今日又係一早就起左身係到打機啦...23lv開始升..跟住12點又落去買m記食= =又一路打一路食...升到1點已經去到26lv= =....跟
住好悶....今日又唔見小冰冰on喎...之後牛牛問我去唔去打機...佢話佢請..佢咁有誠意請我去..我冇理由唔去打嫁..哈哈...去到啦洲
洲就叫d人同我地玩信長...我地3個..佢地4個...又比佢地選人用...讓晒佢地啦....點知...都係唔夠我地3個打..仲走晒場..廢呀...跟住
我同牛牛玩墨香..洲洲又有玩...仲開左個名....牛牛係上面同人搶怪....個人唔夠牛牛打轉名喎....咁我又去幫牛牛啦...條垃圾..我唔同
裝都ko左佢= =廢到佢呀.....咁黀學人搶怪...跟住玩左陣cs就走啦...我阿媽去左燒烤....今晚又要自己食复..洲洲同牛牛又話同我一
齊去買m記..仲兩個都上黎食...去買啦..牛牛話有張6折卡..點知拎左出黎個人話要用4月果張..牛牛拎左張5月既出來..哈哈..笑死我
同洲洲..佢好臭呀...我地笑左佢成晚....佢地上到黎啦...係到食m記.....我聽電話果時..佢地又係到亂講野..好敏感呀佢地= =....跟住
係到打機..同埋傾計囉...8點鐘洲洲就走左啦..不過牛牛未走...我同牛牛講左好多野啦...咁多人入面..牛牛係知我最多秘密既人....
我有乜都會同牛牛講..因為我信牛牛唔會爆出黎..而且我同牛牛係最fd既....所以咁好場合...我乜都講晒比佢知.....不過佢都有講比
我知既^^...到左11點....我阪媽返黎啦..牛牛就話走啦...我阿媽叫佢食野佢都唔食..我阿媽唔知做乜對牛牛好好嫁喎>"<...次次牛
牛上黎佢都對佢好好>"<......又拎野比佢食......牛牛走左之後我就訓覺啦^^..今日同牛牛講晒d野好舒服呀^^..我信佢唔會爆..
今晚升到27lv= =v
|