hhh123456
暱稱: 小明
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-06-09
19
18
17
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 9
今日人氣: 15
累積人氣: 1809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
星期日

今日又係一早就起左身係到打機啦...23lv開始升..跟住12點又落去買m記食= =又一路打一路食...升到1點已經去到26lv= =....跟

住好悶....今日又唔見小冰冰on喎...之後牛牛問我去唔去打機...佢話佢請..佢咁有誠意請我去..我冇理由唔去打嫁..哈哈...去到啦洲

洲就叫d人同我地玩信長...我地3個..佢地4個...又比佢地選人用...讓晒佢地啦....點知...都係唔夠我地3個打..仲走晒場..廢呀...跟住

我同牛牛玩墨香..洲洲又有玩...仲開左個名....牛牛係上面同人搶怪....個人唔夠牛牛打轉名喎....咁我又去幫牛牛啦...條垃圾..我唔同

裝都ko左佢= =廢到佢呀.....咁黀學人搶怪...跟住玩左陣cs就走啦...我阿媽去左燒烤....今晚又要自己食复..洲洲同牛牛又話同我一

齊去買m記..仲兩個都上黎食...去買啦..牛牛話有張6折卡..點知拎左出黎個人話要用4月果張..牛牛拎左張5月既出來..哈哈..笑死我

同洲洲..佢好臭呀...我地笑左佢成晚....佢地上到黎啦...係到食m記.....我聽電話果時..佢地又係到亂講野..好敏感呀佢地= =....跟住

係到打機..同埋傾計囉...8點鐘洲洲就走左啦..不過牛牛未走...我同牛牛講左好多野啦...咁多人入面..牛牛係知我最多秘密既人....

我有乜都會同牛牛講..因為我信牛牛唔會爆出黎..而且我同牛牛係最fd既....所以咁好場合...我乜都講晒比佢知.....不過佢都有講比

我知既^^...到左11點....我阪媽返黎啦..牛牛就話走啦...我阿媽叫佢食野佢都唔食..我阿媽唔知做乜對牛牛好好嫁喎>"<...次次牛

牛上黎佢都對佢好好>"<......又拎野比佢食......牛牛走左之後我就訓覺啦^^..今日同牛牛講晒d野好舒服呀^^..我信佢唔會爆..

今晚升到27lv= =v

刊登時間︰2006-05-01 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     

星期6

今日星期6..又係最無聊既日子...次次放假都好無聊~~冇野做...今日一早起身玩墨香......18lv開始升= =""好悶呀.....我阿媽同阿

妹去左海洋公園..我去到悶啦= ="....冇人理我..自己搞掂..不過都慣嫁啦..我一早就獨立左..哈哈...自小3開始就成日都自己一個係

屋企..自己返放學..所以都冇乜野- -.....玩到12點左右啦..就去買m記食...一路食m記一路打機..好鐘意呢種feel呀..冇人理..自由自

在....哈哈~食完又係打機啦...今日msn都冇乜傾過...成日係到打機...今日又冇mvp睇喎>"<不過同小冰冰傾左陣計....到左7點就落

去食大家樂啦..食完返柔道啦...唔知做乜今日"好精神喎....好比心機去練^^有好大進步呀...返左之後就返屋企沖涼打多陣機就訓

啦.......23lv= =v.....冇乜特別野發生

刊登時間︰2006-05-01 07:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]