hhh123456
暱稱: 小明
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-06-09
19
18
17
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 9
今日人氣: 1
累積人氣: 1778
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
燒烤

今日係最後一日返學啦...聽日開始放假啦...好開心...今日返到去.....冇野做= =係到等上堂.....3堂視藝...勁無聊~~係到同肥麗玩啦

.....我都唔知上左d乜..次次視藝我都唔理個miss自己係到玩既...話都冇咁快就上去....落去買野食啦...返到上黎上中文....一開始個

miss就係咁派野..原本我都係派少少..不過死人毫多野講聊我..我又講返佢..搞到miss比晒我派..頂..咪派囉..反正都係到冇野做嫁啦

咪爛出去行下囉 = =派派下佢又話做說話..叫我一陣先派= =頂呀= =.......又做囉....跟住到英文堂啦....又做bca說話..悶唔悶d呀...

不過次次都抽我唔中嫁啦..做囉...做完又到作文..150字有幾難= =一陣作完...作完係到做d數學假期功課.....8張紙...多到佢呀

不過張張都勁易做= =一陣做左勁多....到食飯= =返去冇食到野就落左去...跟住見到肥萍...成班係到同佢傾..又爆野..哈哈...

傾到打鐘先返上去..上到去赫到我呀..我書包d野比kitty整晒出黎..勁亂= =冇計..得罪左佢= =...跟住汁返晒就入禮堂聽選科...

一開始都幾有心機..不過越黎越悶..好冇興趣..我都唔想聽..我一早選好啦..理科附加數....終於聽完啦...仲有一個旅遊講座...頂

關我q事咩....好無聊....佢仲要講到勁耐..我就勁悶..放學都過晒...阻住我地放假..頂佢呀........好辛苦咁聽完就放學.....即係返

屋企打機先....跟住打左陣豬筠打比我叫我去拎返小冰冰個file..佢放左係垃圾箱上面..咁我咪即去拎囉..點知去到唔見..算數..跟住

返屋企同小冰冰傾左兩句啦....佢話玩緊星夢..咁咪唔阻佢玩囉...我自己走去玩魔獸- -...玩左6:30就落去啦..因為今日霆哥生日..

成班同佢去燒烤..其實得5個人..哈哈..去買野買完就去啦..去到整個爐都整左成30min...跟住開始燒啦...成班係到吹水..講左好多

野...跟住阿靚同張永安又黎左....一齊燒..哈哈..成班都係吹水王= =吹就叻....跟住話霆哥生日叫王姚丹黎..佢原本淆底...不過係咁

多人既壓力下都係叫左.....霆哥出去接佢啦...佢地一返黎就成班係到玩佢兩個...跟住張永安又話同黎xx講我愛你點知佢淆底...話明

佢講左我講..哈哈..佢淆即係我唔駛講...跟住燒蕭喊晒口咁黎= =connie又係到..........咩事我唔理啦..唔關我事..哈哈..其實我知..

跟住冇理佢地....跟住霆哥話叫小冰冰黎..鈞..關我鬼事=-=佢生日玩我做乜...跟住個connie又咁聽話真係打比佢= =頂..原本佢

話唔黎..跟住又話黎= =仲要我同connie出去接佢...一路行就係咁串阿connie...去到見佢..同佢講野唔應我= =咁我就遇左今晚都

唔會同佢有野講..點知真係..一路返去都同佢冇講過野..一直都係我同connie講.....好似冇理佢咁..返到去...佢又行開左去第度..

我又冇理佢...係到燒烤....跟住今次張永安真係同左黎xx講我愛你...跟住叫我講喎...頂佢..一早唔講..而家先講...明知小冰冰係到先

咁玩我....如果一早佢肯講我一定講..不過而家小冰冰係到冇講到啦....唔敢= =反正都係淆底..唔差左淆多次..哈哈..跟住燒完

成班去左玩..咁又點少得我..玩到11:00...佢熄晒燈..咁就冇玩啦..拉大隊走人..陳冰走果時我同佢連88都冇講..哈哈...都話嫁啦...

比我估中左..今日就算佢黎都唔會同佢有野講..跟住走果時..佢地成班問我同陳冰搞乜嫁....我都唔知點答佢好..我都唔想咁..只不過

係佢唔肯同我講野...我都冇計........返到屋企沖涼訓覺.....係咁多啦今日

刊登時間︰2006-04-11 09:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     

打機...

今早一早起身好累呀..可能琴晚打得太激...搞到手腳勁痛呀...不過都係冇理..一樣係到打機...唉..一日冇野做..一日都係到打機...打

到4點幾啦..有d悶就返出黎..同小冰冰傾計啦...一返出黎..一係冇人add..一係勁多人....又有王文瑛..又有小冰..又有契妹...又有

carmen(小學)......拎到5點左右就落左去一陣啦.....跟住返上去小冰冰又話唔得閒,,坐係到等佢..一等等到8點..足足兩粒鐘...

跟住又同佢同阿希傾..王文瑛又叫我教佢數...打果d好煩= =打左好耐又解釋左好耐啦....跟住小冰冰就玩緊星夢...我就叫阿希入去陪

佢玩.....佢兩個慢慢玩唔阻佢地^^咁我就自己係到悶^^跟住就打呢個日記啦....今日冇咩好講

刊登時間︰2006-04-09 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]