冇心情冇心情`
個心好痛..估吾到1句說話可以令到我甘..
真系越泥越覺自己好小氣..
自己太多問題拉..自己亦都太多錯..
吾知1個女仔吾會因為小小野而甘容易吾開心..
吾知呢個女仔既男朋友系咪會越泥越愛佢呢..
我就冇拉..自己又甘撚小氣..系人都覺你煩拉
咩優點都冇..又做吾好女朋友應做既責任
講下笑又吾講得`打情罵悄講個d野又當真..
又吾識體諒`遷就`自己既男朋友..
1d溫柔都冇..講野又吾斯文..行為舉止又吾得體..又吾細心
1日到黑剩系識得呷醋..小小野就呷醋..就勁吾開心..就會喊..就會冇晒心情..想點?!`
方純軍`做人女朋友做到你甘`你都算勁拉`
俾個g00d自己`(;
最差女友獎我1定拎硬`^v^
|