琴日整糯米糍打算送俾老公{當生日蛋糕之類個d甘`}@@
初初以為好容易整..但系點知整落先知1d都吾容易..
做咩都冇恆心既我`系整吾到個陣超想吾再整`v3v
但諗返要送俾老公個陣;就算幾想吾整都好;都堅持整埋佢..
整晒之後`佢地d size1d大1d細`-,-`望到佢地真系覺得勁吾知想點..
呆左呆..諗左諗..猶疑ing仲送吾送好..`- -''
經過我既幾分鐘既思考`都系打算送..
整好晒d野..到洗手個陣真系驚`
真系洗手洗到喊`勁難洗l0 d野`;[
不過..為左我老公;冇計`xd
我真系好俾心機甘整架..但個味就.....`;(
|