琴日整左d芝士餅`-v-
d味真系..其實呢個餅系咪吾應該用芝士泥整?`..
好怪..又吾可以話難食..又吾系中等..又吾系好食..
堅系吾識講`-_-
上次個個芝士撻;今次呢個芝士餅`
2次都系整有芝士既野`可見miss有幾愛芝士`xd
我記得佢好似話下次都想整芝士吾知咩野`-,-
囧晒`
`今日商業pass左..w0w`又可以暫時鬆1口氣..
讀商業真系好辛苦..好多野要記..
但系可能呢科會系1定合格既科目..因為miss林`(;
如果吾系佢逼我地..我地跟本就吾會真系俾心機甘讀呢科..
嚴師出高徒;我終於知道`xd
放左學`去補番留堂;4;00上返去圖書館傾返星期1既野`
4;45閃人去清河`hea左陣`又閃`
閃泥閃去`系到扮星星`@@
1閃1閃小星星`1顆1顆亮晶晶`*v*
*`返到去9記個邊`見到d燈`又勾起我影相既衝動`a0a
所以影左3張甘大把`xd
|