今日訓到1;00幾先起身`-0-
真系勁累`
將呢幾日冇訓到既時間1次過訓返返泥`xd
前晚因為要整朱古力俾老公
所以攪到勁晏先訓;不過吾梗要拉`都系值得既`*v*
琴日朝早同蚊;Betty佢地去旺中唱k`
到叫野食個陣;因為老公行開左;所以我就幫佢叫
到叫完先至知道自己叫錯左野..病左吾應該食牛肉同凍野.
點知我2樣都叫齊`-,-`唉;做女友做到我甘`..真系有點...
唱完;就同老公周街行`
行左陣;勁想搵d野泥咬`就去左買d糖泥咬`
嘿`但因為有d人想食`但又病左..@@
所以拎住袋糖揚揚下`xd
再行左陣;食埋晚飯;就答火車返去嚕`
答火車個陣;真系勁累;勁眼訓;
於是訓左陣`..
訓到個人kai下kai下`語無論次
雖然系甘..但系我都仲有半分清醒`xd
衰豬丫`當我吾知我訓ING個陣你做左d咩`@@
返到去..訓左陣;訓醒同老公傾左陣計`
聽左陣首飲歌`[心跳];xd
3;00 a.m 幾就去訓`;]
等梗3月14日既泥臨`^__^
♥` 那些關心問候 翅膀一樣的雙手 是我最幸福的所有`
心裡面有你建的角落 脆弱時我能夠躲一躲`
你愛我 像翅膀一樣溫柔的手 我要抱著你不要再錯過`(;
|