今日朝早返到去;勁大陣殺氣
超吾想講野;所以咩聲都冇出到..
夠時間就自己行左出去等排隊
上到去聽到miss講個d野;終於忍吾住笑左
吾知點解笑左覺得個1刻咩野都吾洗煩..
估吾到笑既威力可以甘大..
放學`同betty攪左個gag`笑死左`
1路行就1路笑`
行到去火車站`就去搵老公
我覺得今日老公吾同左..gag左..同佢又cl0se左
講真..真系好開心..
好中2而家呢種感覺`如果日日都系甘就好嚕`@@
♥` 如你開心;使我開心`^v^
情愛原是養分;大眼圈黑黑不太要緊`我太過興奮`(;
談了1週;相愛也相親;談到何日結婚`在那邊呈來深深熱吻 甜蜜已在耳邊滲
明明累了` 明明倦了` 怎去敵過心跳?`
若我失眠時 `就連脈搏 `都掛念你耳朵`xd
如果我睡覺的話 ;` 誰可滿足牽掛?``
連造個夢我都怕; 太掛念你吧`^_^
如果你睡覺的話 ; 能跟我夢見嗎?`
|