今日家長日`真系勁驚
由琴日驚到今朝`-,-
7;40出門口;
去到粉嶺火車站同媽咪食左個早餐就返學校`
入課室個陣仲驚`仲要俾miss睇穿左`仲叫我吾洗甘驚`v3v
吾方吾驚嚕`個成績好到無倫`唉..
都吾知仲點去會考`..
點解自己想俾心機甘去讀書..但去到想溫個陣就冇心機..
見到身邊既朋友d成績都好過我`就覺得自己好冇用..
見完;就去當值
仲要派d西餅`飲品俾d miss,ah sir`
平均每1班既等候時間系7分鐘`而等得最耐系30mins先1班`-0-
勁到丫`企到勁吾耐煩;爆左幾句粗`- -'' {自己都吾想的`系因為真系等得勁耐}
整到11;30左右;閃得`換埋件衫;去搵我既愛人 `@v@
hea到5;00幾返屋企`今日整個下午就同老公過`
嘿;時間過得真系勁快`眨下眼,幾粒鐘就過左
♥`我有著你;任何地方都有力氣`
你令我任何事都撐得起`
歡喜與悲 全部刻骨銘記`
挽著我也是你手臂`
感激因你 未來日子依靠著你`
你就似養份與空氣`
來日記起 再說到下世紀`
也依然記得起 多得你 ` ^v^
|