今日系年三十` 8;00幾就俾人叫起身;話出去食早餐
因為自己吾想甘早起身;同埋未洗頭
所以就吾想出去;甘就話吾出拉;開頭講左話吾去;媽咪都系到話我
話又點點點;有得出去又吾出;難得1家人都1齊出去食早餐
因為我真系接受吾到自己未洗頭就出街`甘我都系話吾去;點知
媽咪就開始講d勁難聽既野;話我扮晒野;次次出街都要洗頭先肯出;
平時同其他人出去;又1早起身整呢樣整個樣;原本我都打算忍`
但系佢打後講個d野真系好離譜..我真系忍吾住走左出去同佢頂咀
未講夠2句;我就已經開始喊..我真系頂吾順;日日都要話我;
訓返落張床系甘喊;過左1陣;婆婆入泥叫我吾好喊;超好語氣同我講[難得1家人出去食早餐;甘你咪當陪下我出去l0`]
個陣;我真系超想又再喊;好耐好耐都未試過有人甘好語氣同我講野..
出到去;食完早餐;就開始買野;
自己有自己買野;系個1刻我有種feel系同我講;如果我望上去個小巴到;就會見到1個熟人
甘我望上去`點知見到懶型`-0-`囧;真系俾佢嚇左嚇;又俾我見到佢`v3v
心諗;點解我次次都見到佢?`吾通大家都系住得差吾多地方?`xd
跟住就冇再理;冇再諗`
1返到去;Betty就打泥;甘2個傻婆就系到吹2咀`xd
吹左1陣;媽咪就叫我收線;甘我過左1陣就收線
收左;又俾人話;我都收左拉;仲想我點?`
跟住又系甘同佢頂頂頂`系甘講d悔氣說話
ah公都系甘話[今日系新年;吾好再噪拉]`但系我同媽咪都系甘繼續噪;
又噪到要打甘;ah公就叫我入房;麵包就拉住媽咪
又再過左1陣;ah公叫我出去;話有野同我講;
出到去;ah公同我講左好多野;而全部大多數都令到我心痛..
細細個..ah公;婆婆就好鍚我`我想要d咩都會買俾我..
但我越大就越吾識孝順佢地..剩系識頂佢地..覺得自己真系吾似1個人..
真系吾死冇用..唉;點解我會變到甘..
我諗;我真系要好好甘孝順佢地;吾準再頂佢地咀;吾準冇大冇細;咩都要忍
我要做1個好孩子`^v^ `我吾要再令ah公;婆婆失望`;]
親愛的`^v^
有4日冇傾計拉`v3v` I s0 miz y0u`
真系好掛住好掛住你;發覺自己真系每1日都鐘意你多1d `@v@
100%好快就會滿晒`xd ` 到時就會升lv`*v* `嘿
♥` 能有你;快活可比`可把臂逛街盡遊盡天地`
除了你;沒別人可比;只需愛到底;難道天妒忌?`
任何容貌條件都喜歡你`其實相愛沒因量你也不記起`^v^
|