♥`最初有伴 便歡喜 兩手一傘看雨飛
以為談戀愛只像遊記
說天說地 沉迷你 討好了自己
沒意會劇情沉悶便分離
到得我熟習分離 每一位也愛到死
以為曾經有過亦唯美`
哪知雨下無人理 飲飽了傷悲`
浪費眼淚全因 {愛不起}`
仲有1日`佢地就走嚕;;有點不捨得佢地`
佢地又吾遲多幾日先泥`v3v`如果吾系日日都陪佢地蒲;;*v*
3條傻佬日日都訓到晏到死先起身`仲邊到有得去玩`t^t
傻既`
金日呢到得零下1度`-0-`囧
勁型咪`金晚都吾知會吾會落雪tim`-v-
'天日要考旅遊;;溫都未溫過`都吾知點死`
唉;放左2日假`d懶細胞又返泥我懷抱拉`-,-
懶細胞小朋友*吾好再泥搵我好吾好`.3.`我要做乖學生ma`xd
|