|
2008 年 8 月 19 日 星期二
第二日返工^^  | | 今天是第二日返工
呵呵~
我也想不到自已會那麼棒^^
heehee~
我不是說謊的
今天一整天我也被姨姨讚喔~!
說我學得很快
呵呵~~
哈哈~
今天整天都是放餅和接餅
超級輕鬆
而且今天很快就收工了
做到四點就收了
比昨天快了三十分鐘
呵呵~
是因為我嗎?
^^
heehee~
哈哈~
之後去了食雲南米線
太好味了^^
終於買了一份禮物絡娟娟了
heehee^^
之後同朋友一齊坐車返黎
激死我了
希望唔會好似佢講既咁啦~
應該唔會的吧!
嗚嗚嗚
| | 發表時間:2008-08-19 08:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 247 | »
|