2008 年 8 月 19 日  星期二   

 

第二日返工^^ 開心 

今天是第二日返工

呵呵~

我也想不到自已會那麼棒^^

heehee~

我不是說謊的

今天一整天我也被姨姨讚喔~!

說我學得很快

呵呵~~

哈哈~

今天整天都是放餅和接餅

超級輕鬆

而且今天很快就收工了

做到四點就收了

比昨天快了三十分鐘

呵呵~

是因為我嗎?

^^

heehee~

哈哈~

 

之後去了食雲南米線

太好味了^^

 

終於買了一份禮物絡娟娟了

heehee^^

 

之後同朋友一齊坐車返黎

 

激死我了

希望唔會好似佢講既咁啦~

應該唔會的吧!

嗚嗚嗚

 

發表時間:2008-08-19 08:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]