2008 年 8 月 21 日  星期四   

 

第四日啦∼  

今日五點就起身了

累死啦∼

因為今天要返早

要打蛋哦∼

 

哈哈∼

今次是第一次打咁多蛋

應該有千幾吧!!

heehee~

我打得好爽呀!!

因為我真係狂打

愈打愈開心

好似係到發洩咁

愈打愈快

之後就去食早餐

8點開工

因為太無聊了

因為真係冇咩野做

悶到爆

我見到d男仔

突然

覺得我識個d男仔原來都幾靚仔

唉~

真係冇得比

 

今次份工係我第一次做超過兩日的

好開心呀!!^^

做左四日

已經有過千啦~

好開心呀!!!

 

 

不愛

也是一種愛

 

 

 

 

好想你打八號風呀!!!

唔八號都黑色暴雨呀!!!

哈哈~

快d黎啦~

呵呵~

八號我就唔洗返工啦~

如果黑色既話

我就有雙糧~

呵呵~

come ON !!!

Baby~~~

 

 

 

發表時間:2008-08-21 06:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]