緊張...緊張...緊張 >w<''
星期五我又出去分享了 , 今次得我一個自己同個社工去
心情非常緊張 >w< 因為我一上到台又會吾記得要講咩野
今次我又係去大埔某中學,但同上果間吾同學校
星期五我要一早起身,事關我7:30要去到大埔
至從我無返學到宜家我都未試過咁早起身
吾知我果日會吾會吾知醒 >w<
死喇...愈諗愈緊張!!
好喇 我同大家分享下我要分享既槁喇 >< 寫得吾好吾好踩我牙
2月5號的分享槁▽
大家好, 我叫牙ling,我今年19歲有一個歲幾大囡囡,宜家我同BB囡同埋宜家個老公一齊住
我小五就開始拍拖 , 直到我宜家個老公我一共拍左20幾次拖 , 其實我拍咁多次拖係因為我細細個的時候
父母掛住做生意 , 每日只係放低d食飯錢起度就返工 , 佢地放左工食完飯就訓左 , 所以我同我父母可以話係好小傾計
所以我自己就好想起拍拖搵到溫暖同比人錫既感覺 , 但係我每一次拍拖都吾長 , 而我同我老公係起某一隻online Game識
我地大約1-2星期先出黎見面 , 我地出到黎大家都有 feel 一齊落去 , 到左第二日我去左佢屋企 , 咁我地就發生左關係
到大約我地拍左個幾月拖 , 我宜家個老公就因為一D野入左大欖坐監 , 佢入左去個幾月我就發現我自己有左
果陣時我地大家都話要個BB , 但係我果時好驚因為果陣時我地雙方家長係吾知 , 無人幫我分擔果陣時既心情
同埋我又驚生左個BB出黎做吾到一個好媽媽 , 到左我老公出返黎我地就經過一番轉介 , 就黎左呢個機構就識到宜家呢個社工lvy
咁我就上左一D小組 , 而我上小組聽左一個醫生講座 , 聽左個講座我先發現我係要做產前檢查 , 咁我做產前檢查期間雙方家長都知道左
到左個肚7-8個月雙方家長就約左出黎食飯 , 起食飯既時間我老公就同我媽媽發生左爭執 , 到左我結婚既時候我媽媽都冇出席
結左婚之後我就以為我同我老公婚姻生活係好完美 , 但係事實吾係咁 , 反而我同我老公爭執多左 , 有時小小事都可以嘈一餐
到BB出世之後家庭開支又大左又成日同老公因為BB的事鬧交 , 所以到宜家我同我老公都好小溝通
|