MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com


MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com

★×°||﹍記憶的齒輪ˇ〃開始慢慢地轉動著〝<*°
hieloveling
暱稱: aH玲 [[''不愛別人 × 只愛自己
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-02-27
2010-04-02
2010-03-10
2010-02-17
2010-02-10
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 597
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


2010-02-09 分類: 未分類

 

今日一早就起左身去左飲茶 , 當我地一家人去左西鐵站等車時候

突然老公個姑姐打黎 , 話地點改左元朗 , 老公第一時間搶左個電話大罵一鈍

因為原本飲茶地點係奶奶屋企附近間酒樓

我同老公以經入左閘佢先打黎話改左起元朗 , 當然我老公吾制

所以最後都係去左天水圍飲 , 我地去到酒樓就係咁食 >w<''

到左9 點 45 分 我就帶埋思欣一齊起程去分享地點

我去到水邊圍 Ivy 幫我準備多少少野就開始分享 , 今次吾知點解緊張左少少

因為思欣起度??? 定因為眼訓 ????

分享完之後 , 同 Ivy 做左少少總結就回家

返到屋企 , 見到老公幫我買左我曼中意食既 '' 蛋撻 ''

不過我無食到 , 因為想慢慢品嚐 >o<''

何況今晚要同奶奶食團年飯 , 當然要留定個肚仔食好野 >v<''

2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


2010-02-08 分類: 未分類

今日又出外分享了 , 不過今次係小組形式 , 人數不算多 20幾人左右

出門口前下起大雨 , 難道連個天都吾中意我

好彩 , 原來是過雲雨

不過心情也沒有好過 , 為什麼呢???

*****************************************************************************

前幾天找回已往中學同學的f b , 突然回想以前的傻傻的回憶

真想回到過去 , 回到中學時的開心片段 , 只有一天以經心滿意足了

回想當時 , 每天放學後跟朋友通處走

但以經成了過去 , 現在的我只放眼未來  /口\

2010 年 2 月 7 日  星期日   雨天


2010-02-07 分類: 未分類

琴日我帶埋思欣返左沙田探謙謙 , 去到謙謙度一陣就落左街街買午餐食

食完飯飯 , 上左f b 睇一陣野 , 上左謙謙f b 見返好多中學既朋友仔

個個都有自己既生活了 , 我覺得最大改變係美婷

我睇返佢宜家既相係完全吾認得佢 , 當然係比我令好多

美婷 , 加油喔...

不過 , 我諗宜家最老係我了 , 因為我已經係人地媽媽了

吾知佢地仲記吾記得我呢??

真係好懷念中學既日子 ><

2010 年 2 月 1 日  星期一   清涼


2010-02-01 分類: 未分類

緊張...緊張...緊張 >w<''

星期五我又出去分享了 , 今次得我一個自己同個社工去

心情非常緊張 >w< 因為我一上到台又會吾記得要講咩野

今次我又係去大埔某中學,但同上果間吾同學校

星期五我要一早起身,事關我7:30要去到大埔

至從我無返學到宜家我都未試過咁早起身

吾知我果日會吾會吾知醒 >w<

死喇...愈諗愈緊張!!

好喇 我同大家分享下我要分享既槁喇 >< 寫得吾好吾好踩我牙

2月5號的分享槁▽

大家好, 我叫牙ling,我今年19歲有一個歲幾大囡囡,宜家我同BB囡同埋宜家個老公一齊住

我小五就開始拍拖 , 直到我宜家個老公我一共拍左20幾次拖 , 其實我拍咁多次拖係因為我細細個的時候
父母掛住做生意 , 每日只係放低d食飯錢起度就返工 , 佢地放左工食完飯就訓左 , 所以我同我父母可以話係好小傾計
所以我自己就好想起拍拖搵到溫暖同比人錫既感覺 , 但係我每一次拍拖都吾長 , 而我同我老公係起某一隻online Game識
我地大約1-2星期先出黎見面 , 我地出到黎大家都有 feel 一齊落去 , 到左第二日我去左佢屋企 , 咁我地就發生左關係
到大約我地拍左個幾月拖 , 我宜家個老公就因為一D野入左大欖坐監 , 佢入左去個幾月我就發現我自己有左
果陣時我地大家都話要個BB , 但係我果時好驚因為果陣時我地雙方家長係吾知 , 無人幫我分擔果陣時既心情
同埋我又驚生左個BB出黎做吾到一個好媽媽 , 到左我老公出返黎我地就經過一番轉介 , 就黎左呢個機構就識到宜家呢個社工lvy
咁我就上左一D小組 , 而我上小組聽左一個醫生講座 , 聽左個講座我先發現我係要做產前檢查 , 咁我做產前檢查期間雙方家長都知道左
到左個肚7-8個月雙方家長就約左出黎食飯 , 起食飯既時間我老公就同我媽媽發生左爭執 , 到左我結婚既時候我媽媽都冇出席
結左婚之後我就以為我同我老公婚姻生活係好完美 , 但係事實吾係咁 , 反而我同我老公爭執多左 , 有時小小事都可以嘈一餐
到BB出世之後家庭開支又大左又成日同老公因為BB的事鬧交 , 所以到宜家我同我老公都好小溝通

 

2010 年 1 月 23 日  星期六   雨天


2010-01-23 愉快 分類: 未分類

『愛』是無價 , 這句話是真的嗎??

人一出世又是為了什麼???

為什麼這世上有『愛』???

我真是太多為什麼了