今日終於用到電腦LA
呢兩日超超超超超忙
7 號婆婆出殯了 我地2 點幾就出發去殯儀館
3 點幾去到殯儀館 我地開始換 3
我換完 3 就開始幫手入吉儀 入完吉儀就幫手摺金銀
我摺左一陣金銀個師父就開始做儀式
做完儀式我又再開始摺金銀 摺到6 點幾我幫手燒金銀比婆婆
燒到9 點 我地就返奶奶屋企食飯 不過老公無去
我同其他親戚食完飯 我就起奶奶屋企過夜
到左第二日我地6 點起身又出發去殯儀館
做完一小小儀式就開始去火葬場進行最後o既儀式
我地成班人就咁睇住婆婆進入火爐 進行火化
火化完之後 我同成班親戚返左天水圍食飯
食完飯我地上左奶奶屋企 我同老公就頂吾順入左奶奶間房.....訓交!!
訓醒之後老公返左屋企 我同思欣就同奶奶食晚飯
食完飯我睇左一陣電視就同思欣返屋企
返到屋企我同思欣都頂吾順訓交 訓到今日9 點幾奶奶打比我地 叫我地去飲茶
飲完茶 我同左奶奶去大埔搵姑媽 同姑媽飲完茶 姑媽買左件3 3 比思欣
思欣好開心拎住件3 3 起到玩 玩左一陣我同奶奶同思欣就各自回家 |