hiki09
暱稱: `'‾HikI=} -*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你很愛她*
我已經可以忘記佢=]
成長了=]
朋友可以冇藉口咁一直...
冇望=[
文章分類
全部 (326)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

 

2006 年 1 月 3 日  星期二晴天

好對唔住呀. ..>/\<" 感動

唉**聽日就要返學啦[[今日就要最後沖廁,,做曬d功課佢啦)))
做左2個幾鍾,,做到唔想做&&就冇做L()]]仲有3樣未做**算數!!!!
做完都3點l(),,sO,,同cAt落左去!!諗住去行下[[落到去,,
佢話想去侯王廟旁邊個條天橋到行下喎**sO..去左!!!
之後我地好似見到個好熟口面gE人,,pK[[雞雞??唔知!!!
冇啦啦,,我唔知做咩.. . .跑!!!!!有病的)))後尾..
我聽到個個人講:::凱怡,,你好野]]]]
之後.. . .我先知道個個真係雞雞&&
唉**On9的我!!!係咁係到話自己oN9]]又係咁比cAt話我喎**
好想返返去個陣呀. .. .做咩我會咁低B嫁??呀!!hElp呀!!!
諗下諗下.. . .好似見到有個好細粒gE女仔係佢旁邊]]]
個個就係佢條女!!!!!小""做咩我要走呀??
唔走咪可以見到佢囉!!!!!妖.. . .正一On尼&&&
葉凱怡. .. .你做咩呀???有病呀??去死啦你##
未見過d咁低b Ge人嫁!!!得你係咁oN9嫁炸!!!!!!!嗚嗚... .>/\<"]]
但係諗諗下,,係唔係我唔想見到佢呢??
係唔係因為琴晚..雞雞打比我之前同男朋仔嘈左&&
之後佢打黎**令我諗返起呢???So,,我先至會走呢??
唉**唔撚理啦!!!唔oN9都oN左啦!!!小"""""""""""""""""""""""

行左好耐**之後去左平逸下面坐```E排都有去/\/\"
諗返起琴晚同佢嘈架gE.. .. 係唔係真係我唔岩呢??
自己係到諗&&冇話比cAt知**我覺得係自己,,係我唔岩!!
我諗通左d野!!!就係::::::::::::::::::::::::::::::::
就係因為有你係我身邊.. .我先感覺到好幸福gE感覺[[
原來幸福就係係我身邊,,我唔會再諗其他野嫁啦!!!
我知道我Ge諗法可能仲會係好細佬仔=]]
脾氣又唔係咁好&&但係我真係好多謝你:::
咩都忍到我&&只係今次. .. .. . .. .. ... .. . .. .. .. .. ... ... .
因為我gE亂諗,,令到大家都唔開心**
嗯&&比大家冷靜1下,,,係岩Ge.. . .冷靜唔=分開!!
我知/\/\"我會認錯嫁##唔好再嬲嬲啦>/\<"
因為有你的喜歡,,最讓我開心了>3<"
對唔住呀::::::::::::::::::::
我會永遠都咁愛你

刊登時間︰2006-01-03 08:01 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 1 月 2 日  星期一晴天

__去左唱|< /\/\" 愉快

琴晚|<En唔比我訓>/\<"要我同佢講電話講到2點. .. ..
 so今日出去個陣都好想訓呀!!!!
9點幾就同caT出左去啦,,
去到之後要等kEn[唔係我話個個呀|<En/\/\"]
等到12點**就去唱啦!!!
可以唱到1點45分!!!唉**我悶到死呀>/\<"
開頭,,|<En aNd CAt都唱D我唔識ge歌&&so,,我冇唱!!悶死呀##
諗住打比呀|<En啦!!!
點知,,,唔得左佢個電話TIm"soR呀!!!T/\T"
好彩**之後個D,,我都識ge/\/\"
caT好似鍾意|<eN咁:::我留意到幾樣野!!!↓
caT唱緊歌個陣.. . .會望住佢!!!好鍾意同佢合唱'''''''
佢|<eN面前好溫柔AnD好活潑]]]
bUt..佢講野仲係咁嘈>/\<"
話咁快就唱完l(). .. .. ./\/\"比完$$就去bUy禮物啦!!!
我要buY比呀哥IvAn呀>3<"係就係遲左d.. . .但係好過冇比/\/\"
行左好耐,,都搵唔到>/\<"之後就開始發脾4啦. .. .
點知,,,,,,,,,,,,諗住話走個陣,,比我搵到個好岩呀哥ge禮物呀/\/\
想知係咩就問我啦.. ..問IvAn都得>3<"
我bUy完野..就到|<eN  bUY野比佢個女朋友仔啦/\/\"
我幫佢諗左送咩.. . .sO,,好快就走得啦/\/\"
佢走左之後.. ..cAt冇岩岩咁活潑l()... . .
我諗大家都明做咩事啦HEeEe. .. ..>3<"
係地鐵.. . .Cat訓著左=/\="無奈!!!我都未訓佢訓??
之後就坐車返逸東啦/\/\"我落車先. . ..佢係下個站落!!!
我話返去訓啦. . .唔落黎l().. . !!就係咁&&
大家就返左屋企啦/\/\"

返到屋企:::就見到呀E佢係到玩電腦 -0-"
老豆就出左去&&我就睇電視,,之後訓著左!!!
點知比呀E嘈住曬,,,又話咁訓好易冷親喎>/\<"
我小你老味T/\T"咁難得訓左你就唔好嘈我啦**
呀. . .. .. . .. . .. . .. . .HElp呀>/\<"
之後唔鬼訓啦. . ..小"""""""""""""等食飯**
食完之後... ..我就打左E遍日記啦/\/\"
唔講咁多啦,,,Bi!!!!

 

刊登時間︰2006-01-02 07:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]