| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 2 日 星期六 |
|
■︴|又好悶呀><"﹏■[]〝  |
|
本來話今日會出去打波and swim嫁!!!點知我又咁耐先出去]]]sor呀..idy!!!
咁我地都冇野做囉...so同潘菁出左去荃灣行下啦!!...去到又係咁悶,,,都冇野玩ge><"我buy左2條一樣ge手"連"呀....諗住一條比kiki,,一條比我**我同潘菁重影左張令令相tim呀>3<"
行到去我細細個成日都係個到ge地方...我特別開心呀]]]我好似個細佬咁跑左去個到先,,因為我以前係住係荃灣ge...我呀爸次次都會同我and呀哥一齊去馬會都buy馬嫁]]]heeee,..,我同呀哥就一定會揾到野玩嫁...哈哈**個一陣真係好欠野比我地玩嫁)))d人我地都可以講到成日嫁>3<"so我好掛住個到a../\/\""
上返去ge時候...kiki打比我..問我係邊,,,佢好悶**我話左比佢聽我係邊,,佢就叫我快d返去==""佢好悶喎><"我話1個鍾後先去返...但係我怕佢會悶呀!!so我都係同潘菁講,,,我地一齊返去啦..好唔好呀??佢一定話好ge!!heeeeeee...唔係話你喎...唔好見怪...>3<"
返到去我地又係到悶...得打波><"悶死啦***就咁就悶左咁耐了!!!
|
|
刊登時間︰2005-08-06 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 7 月 1 日 星期五 |
|
"|l●悶到死呀><"[]■〞*  |
|
今日同左kiki、
潘菁
、李先生[霆]、呂先生[維]and kitty去mk行呀/\/\"本來話1點30分出去ge...但係我同kiki整野整得慢喎**[[[sor呀...><"]]]我地到左車站,,但係潘菁重未得喎**so我又打比佢了]]]唔緊要/\/\"佢話e+好快咁過黎喎>3<"我就跑左去接佢heee...冇理到kiki tim...(((sorry呀--)))
出到去,,李先生佢地又話想去一去花園街buy單車33喎!!!好煩a...熱到咁,,重要係個到...唉**see左3間到啦><""又話唔得喎**一dd野都冇buy,,氣死我啦)))又要人等,,又要點人==""最後我地去左旺中到行::::今次佢地就buy左好多3333]]]呂先生好似鍾意左kiki喎...哈哈!!!我知佢一定係好無奈囉...heee...**但係佢地都影左合照喎**我都明咩事啦)))我同潘菁覺得同佢地一齊行好悶**so我地22個自己行...又有得22個人啦**好yeah!!最後潘菁話要返屋企啦喎,,,,我就同左佢返去了/\/\""
返到黎,,,諗住打比kiki問佢返左黎未啦...點知佢地一早就返左黎啦!!!我就叫左佢出黎一齊食飯仔**點知真係黑仔...><"手機冇電喎**好彩又見到李先生佢地222個,,問佢地去左邊and借左一借個小電話
,,heeeee...**kiki又話叫我係個到等佢...佢未黎得住><"咁我就諗住返一返屋企先**[[知佢慣了好耐先到]]點知我一返到屋企,,我呀哥就同佢講緊電話==""話kiki等緊我喎**我又跑返去7仔啦><""[[sor呀..kiki]]揾到佢後,,督同佢去左((大家樂)))食飯**好肚餓啦....so食咩都好好味呀/\/\""
食完野...去左22村坐下and打下波咁><"因為好悶,,so最後都係去左我屋企]]哈哈..!!!! |
|
刊登時間︰2005-08-06 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 |
|