hiki09
暱稱: `'‾HikI=} -*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你很愛她*
我已經可以忘記佢=]
成長了=]
朋友可以冇藉口咁一直...
冇望=[
文章分類
全部 (326)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

 

2005 年 7 月 12 日  星期二晴天

▄**開心又111日,,唔開心又11日**做咩唔開心dd過呀hee]]] 感動

          琴晚同老公仔講到咁夜[[電話]] ...so我諗住今日可以訓耐ddd啦!!點知8點幾miss除打比我,,同我講,,我要留班,,叫我對自己付責任喎**我跟本就唔清醒...聽完個電話就去訓返..點知過左一陣,,我諗佢講咩><"就係咁係到喊啦)))咁大個女第一次留班嫁嘛]]] 都唔知點好><""嗚嗚]]唔理啦,,講左今日一定要開開心心去swim 嫁**唔想kiki又因為我e唔開心呀>3<"我喊得好激烈呀!!打比左潘菁..問佢要唔要留,,侉話佢都要><"但係佢有得重考]]點知佢話想唔考--佢想打好個底先喎))我聽到e句都諗開心dddd啦/\/\"thz a潘菁...我愛你呀>s<"4444ever love  u!!!heee....**
          咁我地44個女仔就出去長沙啦,,,,有我啦..瀋菁啦..ki|<i啦and connie
\\\點知我最後都係叫左佢地去梅窩個到/\/\""[[sor呀!!heeeeee,,,**]]得kiki佢地去buy野**等左好耐好耐呀,,咁我做諗住打比老公仔啦..點知又唔通喎[[我打左我好次啦]]>m<""
         哇,,佢地返黎啦..我地1點幾去到整到2點幾先開始玩水><"點知老公佢打比我喎[[我聽唔到電話響呀><""sor呀!!鳴鳴,,,]]我打返比佢...點知佢話佢出左去喎!!!又話唔出得去ge??嗯嗯,..唔緊要啦..我同左kiki講,,佢重同我講左好多野tim!!!整到我重唔知點好咁><""connie又冇啦啦叫我同佢散喎**不過唔緊要啦,,可能老公仔同佢地玩得開心好多尼,,heee話曬都係fd呀!!
          返到屋企,,,我真係好累啦,,唔想聽電話呀><"有好多人打比我,,我都冇聽到!![[sor呀..]]點知我一玩icq--老公仔就問我做咩??個info係唔係話佢喎]]]點會喎**我點會嬲老公仔喎>3<"佢話會信我ge喎[[我又聽住先啦..heee...我問左老公仔有幾多%鍾意我呀..佢話101%喎/\/\""好yeah...我就話■□'!為你--最愛你的境界,,我已達到*",,▂﹎,,,唔知佢開唔開心呢!!!??
        聽日我地要返學校比賽呀[[排球]],,,同老公仔返去a..好yeah!!唔同人講努力嫁><"e...!!!!but..唔緊要啦==""

刊登時間︰2005-08-06 05:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 11 日  星期一晴天

★[[情場上並無先知||| [▋'' 開心

         琴晚4點幾自訓..點知一朝早kiki姐又打比我喎><""不過唔緊要啦/\/\"起左身就冇再訓過啦]]]因為訓唔返了**heeeeee...咁又同人講左好耐電話啦=="[[重色輕友的雞雞""]]講到4點到啦...
       潘菁又唔出得去喎,,so佢話去佢個到see鬼碟喎...怕怕的 **我就緊係話唔睇嫁啦...但係佢又要問kiki借碟--so  kiki攞完d碟...就去左潘小姐屋企了,,,諗全冇野做就係佢個到玩下啦><"點知最後我都係see左d碟><"好得人驚呀!!!help:::::)))see到666幾...潘菁話佢老豆返啦**我地要走啦喎]]
      點知係樓下,,真係見到佢老豆!!heeee....我好鍾意佢老豆嫁]]我同佢好似朋友咁ge...講左一陣我同kiki就走左啦**因為我怕kiki唔鍾意我唔理佢/\/\"
   我地諗住去[[羅馬]]see下見唔見〔珠珠〕啦...可以同佢一齊打波""點知又唔見人喎!!咁我就打左比connie,,叫佢攞埋個排球黎羅馬個圈到揾我地,,點知我見到老公仔[霆*]呀"佢見唔到我地喎!!!哈哈... 我打比佢問佢去邊,,話我見到佢..我唔比佢見到我,,我點會玩老公仔喎,,我緊係出左黎啦/\/\"" 佢話佢要同屋企人去食飯喎><"唔想佢走嫁!!!老公仔走左後...我地就去左m記啦..
     (((一日都係我唔係好啦..話去/\/\記buy個雪糕,,,整到要connie等[[sor呀><"]])))
      打到666點幾***老公問我係邊喎,,,我話係頭先個到!!佢話過黎揾我呀>3<"[[但係kiki就話想去2村坐...點知佢又話有人跟住佢喎><""細man又同我講左d野**我第一個同左老公仔講e件事...
      點知佢地就做左d好衰衰ge野]]老公好無耐咁走左...我就see住kiki咁樣,,但係我就咩都做唔到,..幫唔到佢]]有個呀伯講左一句後,,佢地就走左啦!!佢地走左後**我同kiki say sor,,><""((((真係好對唔住呀ki|<i!!我真係唔知自己可以做ddd咩呀><" )))後黎kiki個老公仔又黎埋..講左好耐最後都冇野了**[可能啦..]]
     返到屋企同老公仔講電話比佢話我應該早ddd講**[[我都知自己唔岩嫁啦...嗚嗚!! 又唔早d同kiki講,,有人想咩佢><"
我知錯啦!!!嗚嗚....講到2點幾,,,老公話想去訓啦..so我地就收左線lo!!heeeee...[[[ ``李先生,,,我愛你**>3333<"]]

刊登時間︰2005-08-06 05:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]