hiki09
暱稱: `'‾HikI=} -*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
你很愛她*
我已經可以忘記佢=]
成長了=]
朋友可以冇藉口咁一直...
冇望=[
文章分類
全部 (326)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

 

2005 年 7 月 16 日  星期六晴天

★!,,,((原諒我常犯錯><""!!-].,__� 感動

        今日唔知做咩7::30就起左身啦><"平時都唔係咁ge]]]可能我唔慣係個到訓啦--叫呀哥佢又唔理我,,,訓到好似隻死豬咁><"到左9:::30,,呀哥先起身同我出去see t\/...!!!!!唔好再早dddd??點知出面個個哥哥又未起身喎***都唔知點好....唉**唔理啦[[[[咁人地悶嘛......點知佢都係比我整到圯左身==""哈哈[[sor/\/\""]]到左11點幾!!個個都起左身啦]]唔屎我咁悶啦!!!!點知,,佢地又話要去飲茶喎]]]]至憎嫁啦><"飲完之後,,,我地就返左屋企]]]洗左個頭仔,,就同佢地講''''不如返去香港囉....佢地話2點先喎]]]最後我都係唔比....叫佢地一定要e+返去!!因為我係個到好悶呀><"又冇野做喎**得玩電腦...真係好悶囉!!!!!
到左3點幾啦,,,我地到左東涌了>3<"我就第一時間打左比潘菁!!點知佢喊緊呀,,,,好唔合時ti/\/\...><"sor呀〕[[[佢話佢個呀sir要佢做5頁功課喎***唔知係唔係好多嫁呢??我就同佢講唔好喊啦,,,,我聽日同你一齊做啦好唔好呀??heee聽朝我要同佢一齊做好曬ddd野佢呀>s<"第22個就打左比雞雞....heeee佢出左去呀><"唔左佢了/\/\"第33個就打左比ki|<I啦!!佢話佢係人地屋企喎**佢話有ddd野想同我講]]]]關於李先生嫁喎><"又係講佢??講左好多好多之後.....我就諗住返左黎add佢,,,,,同佢say sorry....><"唔知佢係唔係重嬲緊呢??跟住就同呀姨出左去行下,...好悶呀><"就坐左係平"日"樓下面,,e...好似見到李先生喎]]] 我就叫左kiki睇下,,,佢話唔知喎]]]]==""咁就唔知啦/\/\"kiki佢今日係我到食晚飯a...到左10點幾就走左了!!我就到左11點幾訓左lo....!!!!!!!好涷a...><"

 

刊登時間︰2005-08-06 05:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 15 日  星期五晴天

|BY:::|H I|<i-* 感動

             老豆叫我快d上去同個888婆(((呀姨)))黎香港喎[[我就話今個星期日上去,,等佢快d黎到...又可以快d走[[[想同我老豆係埋一齊??你就想啦]]你想呀...我都唔比啦***你咁999!!知我勁啦??依家先黎錫返我多ddd呀??死開啦死888婆!!!!!你以前令令,,,唔=e+都令嫁[[[車....唔好諗住同埋你個仔黎呀)))) 頭先see左李先個日記呀]]]點知我見到呀rain呀...好正呀>3<"我係佢個info到揾到個日記ge]]]重留左個言比佢tim!!本來我都唔諗佢咁多嫁啦!!!但係一開icq,,,,就一定會see佢個info先囉,,,睇到佢個日記**講到佢自己真係好唔開心咁\\\\\\我又覺得自己好衰and好似真係我做得唔岩咁....但係又可以點喎??唔通話同返你一齊!!!之後又案件重演呀??唔想再係咁啦,...又要自己唔開心,,係你話嫁[[[每一段感情都會有完結ge一日嫁!!!]][[[[[[[[[[[其實我同緊佢一齊個陣....一早都覺得李先生佢有dddd唔好ge地方嫁啦...我只係唔想講and忍忍忍!!!!]]]]]]]]]]]]]e+仍然唔屎我忍啦,,,我要開心dddddd先得啦/\/\""(((唔知得唔得呢??))) 但係我最後都係今日返左去,,,因為我想早ddddd去到,,可以早dd返黎同潘菁佢地玩!!heeee>3<"返左去之彼好鬼死掛住佢地呀[[[係咁同呀姨講我一定要你聽日下午過黎香港,,佢點會唔聽我講野呀??返到去我地就去左網吧到玩icq,,,其實我都唔知自己去黎做咩嫁]]]]又打唔到野喎***要kiki慢慢去明我講咩!![[sorry呀><""]]玩到12點幾p.m.至走...個頭仔真係好暈囉><"不過都唔係第一日嫁啦!!!!我都有同ki| <i"say過嫁啦!!唉.... ...其實我返到去真係好悶囉!!又冇野做喎**係咁係到玩電腦><"又慢喎]]]係咁係到等佢整個icq2go....]]]真係好想返返黎呀><" 到左1點幾,,諗住去訓啦,,,點知又同呀哥傾左好耐李先生ddd野]]]整到我又好唔開心喎!!!!!都唔知點好...咁我咪話我呀哥好煩呀]]叫左佢唔好煩我*** 我話我好想訓呀,,,,其實我真係訓唔到囉!!係咁係到諗完又諗,,,可能真係我唔岩啦!!!>\/\/<"

刊登時間︰2005-08-06 05:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]