|
今日好悶呀.. . .係屋企,,冇野做]]buttttt想快ddd到晚上呀>3<"可以同/\/\ikI去睇戲呀!!!!!好耐冇同你出過去啦....
heeeeeeeee好期待im. ..
到左晚上7點幾.. . .miki叫我9:::30先出去,,咁我就好快咁去沖涼OR洗頭. ..出到黎]]]著緊3333個陣有個電話打黎]]]我就好快好快咁著好DDDD3333...就出去聽啦../\/\""原來係好耐之前GE同學.. .HEEE!!冇啦啦打比我GE??話佢放工啦喎***[[無奈呀
]]之後又有一個電話.. . 李先生??小可喎**今日得意呀]]有幾個好小可會講電話GE人打比我喎*[[其實都係333個姐.../\/\"
]]
到左9:::30我就出左去了... .. 上到車]]MIKI叫我上到車就打比佢!!但係我打左好多次都打唔到 .. .. .!!
唔怕啦[[等陣TIM啦. . .我諗佢會打比我GE. ..!!!]]自己係咁諗.. .SO冇打比佢了**等左唔知幾耐了.. . 佢打返比我啦..HEEEE!!佢話佢唔小心整起左個電話SO聽唔到喎
!!唔緊要啦.. . .我話佢E+好快咁黎喎/\/\"黎到係咁同我SO SORRY...
再講真係嬲嬲嫁啦...HEEE!!!!!!黎左咪得囉. .. 唔屎SOR!!
好開心呀.. ..好耐冇同佢去睇戲啦..>33333<"YEAH!!
我地係出面坐左一陣 . ... .咁早去會好悶的../\/\"!!!!MIKI講左DDDDD好得人驚驚GE野比我聽呀!!!!!!哇,,,怕怕A...><""好啦好啦,,, 我地可以去啦...唔好講了[[MIKI旁邊就有人 . .我個邊就冇人..
怕怕]]開始啦..開頭我地都冇咩野嫁[[點知之後就,,222嘴!!!不過我冇咁勁嫁...哈哈]]個傻婆!!!哈哈.. . ......我死忍死忍咁...
真係好感動嫁.. .個老豆死左..自己DDDD叔叔又冇啦啦唔同曬!!!自己人剎自己人喎**自己又要咩都冇曬..]]]嗚嗚...!!!
最後自己都死埋]]重死得咁得人驚TIM. ....但係就係因為佢..個個都唔同曬]]]/\/\"要做返個好人.. ..!!
出到黎. .. 同MIKI係到傾!!哈哈]]]佢隻眼仔好紅呀. ..
HEEE!!AND係到傾...到左12點幾我就走左LO]]]佢話佢返到去打比我**返到黎...MIKI打比我了,,講左一陣!!!就CUTTT LO.. ..話上到去再講]]返到黎打打左E個日記了... .. /\/\"
|