今天.......如常生活......本來冇事發生~.~
but.......我去補習.....(正常的話,5點回家)......
點知.........補習老師話我未做完功課(數學).......唔可以回家......
最後........我6點才回家.........唉.......可憐的喜喜~.~
我今天放學回家~~
好鬼無聊地see see~.~日記
點知終於有人理我la~
唔駛好似我自已開日記俾自己see咁無聊~.~
重要自己讚自己添kaka~~
happy~~