中秋節~.~.........
今天..........到晚上才賞月.........~.~但是賞月還賞月.......我見不到月亮
點叫賞月呀........正因為賞唔到月........所以我就好無奈~.~
今天可以話又喜又悲.....
咖哩今天去me`home.........happy
但是我因為要補習......所以3:00就要bye bye........unhappy