唉~~今日我O左地上英作班..............
點知出左個(Mr.Bing Ley)‵鬼佬′....佢好KaI.......lO......( )
最好笑是>>>>>>>>
我地(英作班)遲D表演(畢業禮)完後.......會有個影片SeE.........(緊係關於六年級lA~)
其實老師俾我地(英作班)SeE左2次
老師(重)話佢拍左8個月............(I fEeL......偷拍=拍)....-O-"
我班好多人中左招La.....最重要是>>>>哈哈.......無我份!!!!!!^^
想知自己有無份..............(影片!!)
明天問我La.........哈哈!!!!!XD
=)
|