好happy ar!!!!!!!!!!
今日之後......................
終於放假la!!............>.<
but...............
臨放幾日...............
好悲ar!!!!!!!!!
BeCaUsE..................
1.專研試演個日...........好悲地被老師(做低左)............3次
2.MaTh...............肥左!!!!!!!!!!!!!!!
3.好悲地被王傲X捉左去某某人HoMe.................唉!!!!!!!!
算把la.....................
最........UnHaPpY Ge 是 My GoOd FrIeNd--------大楷
走左................去(福建)
-3-"
|