hilaryng
暱稱: mandy chan and Hilary Ng
MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
同老公行街-銅鑼灣
歡送powda
美食展2008
鸚鵡終於走了...不要再...
又要當風更

日誌分類
全部 (211)
我們的完美婚姻 (27)
我們的倒數日記 (87)
婚禮的完美籌備 (4)
婚後完美生活 (84)
未分類 (9)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
SALLY' s sweet dair...
我的小生意
我們的婚網

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


上化妝堂找了cathy做我的model 愉快

今天約了cathy做我化妝堂的模特兒。

由7點上到10點半,再同咗cathy去食越南粉先返屋企...




2008 年 6 月 24 日  星期二   颱風


風神來了 無奈

今天我返工後到旺角學set頭,上完堂就話掛八號颱風"風神"了,又要再返公司

真係好灰, 個個返屋企瞓交我就要返工。

全晚無訓過,第二日(即6月28日)上午11點15分落波,又係唔走得

因為約了冷氣承辦商過來看...點解會這樣ga

結果我打破了我的返工紀錄,返了33小時才收工,返到佢因為時差問題訓唔著, 你話死唔死呀




2008 年 6 月 23 日  星期一   雨天


老公又唔見野喇 忿怒

妖...大拿拿一個銀包都可以唔見ga..

我奶奶話我無關屋企鐵閘...係唔係奶奶你講大話呀, 自已唔記得關又話係我

我一早返咗屋企啦,都無再開過門,你話半夜2點幾你見到, 你為何半夜開門看呀, 一定係你啦, 扮野...

成日都這樣...睇我頂得幾耐...你好野

我估已經比人入屋偷了...




2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


第一個model cathy pong 愉快

今天是我第一堂找model化妝

我找了準新娘子cathy, 佢9月27號結婚了

 妝前

 妝後

以上是一個普通日妝 (平時出街自然妝容)

謝謝CATHY給我這個實習機會!祝你當日成為一個最美麗的新娘子吧!




2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


完成泰國之旅 愉快

2008年6月6日終於向泰國進發了,我想去泰國很久了!!!期待了很久終於可以完成我的心願了

出發前很怕有鬼...好在無事發生,d hotel仲好靚tim

 出發前於香港機場拍的...班機因機件故障 delate咗2小時

 從未試過這麼難吃的飛機餐...

 言個導遊真太差...連拍照都不達水準...好在係免費

 




2008 年 5 月 28 日  星期三   晴天


人生 愉快

人生真的很無聊

日日這麼努力,不停儲錢來做甚麼???

儲錢來等物價通漲...真好笑

不如開開心心將錢跟家人和身邊的另一半分享吧

有人跟我說,外國的人真的懂得運用金錢,他們不停問錢行借錢,住大屋,非一搬享受,問銀行借的錢根本到死的一天都還不完

但他有的是不停享受美好生活的人生

我都好想這樣呀..........

我努力儲錢買樓,儲了5年,5年後只可以儲得5年前樓價的首期,真的一世已買不到嗎...

生於香港的香港人可能都有同一想法, 由其是打工仔!!!

現在只是和老公不停想想如何可以找更多錢,不停儲錢,我們會不會後悔呢?

很可怕...可能生於四川會比較好...

...開始有少少反感...如果呢個世界係以物換物你話幾好...

費話講完了,我六月六日去泰國了,想起又可以和老公出國很開心哦

到時一定影多多想返來...




2008 年 5 月 26 日  星期一   晴天


今晚返自已屋企食 愉快

返屋企食飯,好好味呀

跟住同肥狗沖涼...

 




2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


終於交接完畢 無奈

今日交收所有之前的工作給may...放工後約咗我大姑拉食lunch。

跟住上咗佢屋企,佢將佢新買的小狗miko交給我照顧一天...

miko真係好可愛,細細粒粒,仲買了件新衫仔給她...成個公仔咁,回想起我的小狗bb都是這樣子的

不過現在都很可愛, 逗得我很歡心..




2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


老公生日 感動

今天是老公生日的日字,我靜靜地約了他的朋友出來陪他吃飯過生日,

有青青, 基恩, 阿b, 阿Bee, 阿倫, 阿基同埋阿LU

生日蛋糕上有...糯米飯生日快樂的字句...呵呵, 係我話要落呢個名架

去咗魚一丁吃飯,佢見到班朋友真係好出奇...




2008 年 5 月 20 日  星期二   晴天


落湯雞 感動

今天我放工後約了青青陪我買生日禮物比老公

ai...都唔知道買甚麼,最終買了條手鏈同埋個銀包比佢

仲訂埋蛋糕tim, 不過返到屋企我個身濕晒

結果震晨12:00問我老公,如果我買禮物比你, 你最想收到甚麼呢

真是估不到他說是...銀包,買對了禮物的感覺真好...

於是我就送了給他




2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


happy mother's day 愉快

今日放工返屋企瞓晏交,跟住晚上約了媽媽預祝母親節,去了鍰鑼灣清亭吃越南菜,都算過得去吧,5個人吃了150元左右

跟住同老公同細佬行咗一陣街就返小西灣租碟睇...瞓交lu




2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


出糧日 愉快

今天是出糧天,戶口有通賬了少少,不停儲錢都真係幾開心

今日返柏道,無咩特別。

有個人講大話講到好低能,講出嚟個個都話唔會有人信,好心佢計劃下先講大話啦

不知所謂...我同我老公付出咗咁多, 你都唔會好好過!!!

起有此你個大話精, 諗住門天過海, 無咁易呀

講大話前都要知道別人是甚麼背景先得架

前言不對後語,係我咁傻先會信你架...你會有報應架




2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


搬嘢走 無奈

今日我買咗5個紅白藍上興華村執野,定咗今個星期日搬走

咁多野, 奶奶屋企放唔放得落呢...heeh




2008 年 4 月 28 日  星期一   陰天


又搬屋 不安

4月頭收到個非常不利的消息...又要想辦法了...又要搬屋了

於是想買樓, 但樓市太高關係,看完幾個單位最終放棄買樓的念頭

於是決定搬回奶奶屋企暫住,待樓價回少少才考慮買樓的方案




2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


prefect day

今日陪老公去踼波...結果win2比3...好在

但係老公比人踼到咁呀...一日都係個16號仔...唔好比我再見到佢, 死人頭

跟住同老公, 青青, 基恩行街, 食飯

再返屋企同個客做甲做到12:15am




2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


驚人的外牆 愉快

有一天我和老公行經筲箕灣時見到的場面,一座大廈的芋單位,竟有一個波波外牆,

立即找出手提電話將它拍下

好有趣哦




2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


結婚試用期的最後一天 愉快

大家好...己有一段時間沒有記下我們的點點滴滴了

原因是...我忙於exam, 做甲, 老公忙於踢波,最最最重要就是天天辛苦完都忙於瞓覺

好像沒有一天是停下來似的,現在我exam完了,老公今個月又不用踢波

好啦...終於可以過一些充實些少的生活了...

今天我們2口子到了山頂遊玩,很高興呀

 哈哈...開心到連地鐵都拍下一張攪鬼的照片

由於只有我們2口子上山頂,沒有人替我們拍照...無聊地自已拍合成相, 移花接木

 這是may介紹的burger king魚柳包,...都唔係好好吃, 但係佢d薯條真係好脆!

 呢盆野要70蚊...

 

玩完後就返媽咪屋企吃了一頓晚餐, 以下是食完拍的, 好嘔心嗎, 哈哈哈




2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


自已替自己做甲 愉快

今晚無野做, 替自已做甲...

...因為要打子, 我住延長呀



我做的甲...第二回 開心

呢對是cc同事may的手, 她給我機會替她的手做gel甲,

比上次同yan做足足快了2個小時...好明顯的進步呀..

 做前相

  做後相

 

跟住我地一齊去飲sing嗰餐,撞到親愛的莫太呀

跟住同莫太合照

10:30已散席了...走人, 同阿may行咗一陣街就閃, 我買咗件好靚ga衫




2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


替阿yan做甲

今天放工替yan妹妹做甲...好慘, yan又慘我又慘, 足足做咗5個小時

 

這是我的第一次...謝謝給予我機會

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »


tofumonzter@createblog.com