| hilaryng |
|
|
| 暱稱: mandy chan and Hilary Ng |
| MORE... |
   
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
  
最新日誌
日誌分類
我的好友
我的連結
站內搜尋
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
上化妝堂找了cathy做我的model  |
今天約了cathy做我化妝堂的模特兒。
由7點上到10點半,再同咗cathy去食越南粉先返屋企...

|
風神來了  |
今天我返工後到旺角學set頭,上完堂就話掛八號颱風"風神"了,又要再返公司
真係好灰, 個個返屋企瞓交我就要返工。
全晚無訓過,第二日(即6月28日)上午11點15分落波,又係唔走得
因為約了冷氣承辦商過來看...點解會這樣ga
結果我打破了我的返工紀錄,返了33小時才收工,返到佢因為時差問題訓唔著, 你話死唔死呀 |
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
老公又唔見野喇  |
妖...大拿拿一個銀包都可以唔見ga..
我奶奶話我無關屋企鐵閘...係唔係奶奶你講大話呀, 自已唔記得關又話係我
我一早返咗屋企啦,都無再開過門,你話半夜2點幾你見到, 你為何半夜開門看呀, 一定係你啦, 扮野...
成日都這樣...睇我頂得幾耐...你好野
我估已經比人入屋偷了... |
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
第一個model cathy pong  |
今天是我第一堂找model化妝
我找了準新娘子cathy, 佢9月27號結婚了
妝前
妝後
以上是一個普通日妝 (平時出街自然妝容)
謝謝CATHY給我這個實習機會!祝你當日成為一個最美麗的新娘子吧! |
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
完成泰國之旅  |
2008年6月6日終於向泰國進發了,我想去泰國很久了!!!期待了很久終於可以完成我的心願了
出發前很怕有鬼...好在無事發生,d hotel仲好靚tim
出發前於香港機場拍的...班機因機件故障 delate咗2小時
從未試過這麼難吃的飛機餐...
言個導遊真太差...連拍照都不達水準...好在係免費
|
2008 年 5 月 28 日 星期三  |
人生  |
人生真的很無聊
日日這麼努力,不停儲錢來做甚麼???
儲錢來等物價通漲...真好笑
不如開開心心將錢跟家人和身邊的另一半分享吧
有人跟我說,外國的人真的懂得運用金錢,他們不停問錢行借錢,住大屋,非一搬享受,問銀行借的錢根本到死的一天都還不完
但他有的是不停享受美好生活的人生
我都好想這樣呀..........
我努力儲錢買樓,儲了5年,5年後只可以儲得5年前樓價的首期,真的一世已買不到嗎...
生於香港的香港人可能都有同一想法, 由其是打工仔!!!
現在只是和老公不停想想如何可以找更多錢,不停儲錢,我們會不會後悔呢?
很可怕...可能生於四川會比較好...
錢...開始有少少反感...如果呢個世界係以物換物你話幾好...
費話講完了,我六月六日去泰國了,想起又可以和老公出國很開心哦
到時一定影多多想返來... |
2008 年 5 月 26 日 星期一  |
今晚返自已屋企食  |
返屋企食飯,好好味呀
跟住同肥狗沖涼...


|
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
終於交接完畢  |
今日交收所有之前的工作給may...放工後約咗我大姑拉食lunch。
跟住上咗佢屋企,佢將佢新買的小狗miko交給我照顧一天...
miko真係好可愛,細細粒粒,仲買了件新衫仔給她...成個公仔咁,回想起我的小狗bb都是這樣子的
不過現在都很可愛, 逗得我很歡心..
 
|
2008 年 5 月 21 日 星期三  |
老公生日  |
今天是老公生日的日字,我靜靜地約了他的朋友出來陪他吃飯過生日,
有青青, 基恩, 阿b, 阿Bee, 阿倫, 阿基同埋阿LU
生日蛋糕上有...糯米飯生日快樂的字句...呵呵, 係我話要落呢個名架
去咗魚一丁吃飯,佢見到班朋友真係好出奇... |
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
落湯雞  |
今天我放工後約了青青陪我買生日禮物比老公
ai...都唔知道買甚麼,最終買了條手鏈同埋個銀包比佢
仲訂埋蛋糕tim, 不過返到屋企我個身濕晒
結果震晨12:00問我老公,如果我買禮物比你, 你最想收到甚麼呢
真是估不到他說是...銀包,買對了禮物的感覺真好...
於是我就送了給他 |
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
happy mother's day  |
今日放工返屋企瞓晏交,跟住晚上約了媽媽預祝母親節,去了鍰鑼灣清亭吃越南菜,都算過得去吧,5個人吃了150元左右
跟住同老公同細佬行咗一陣街就返小西灣租碟睇...瞓交lu |
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
出糧日  |
今天是出糧天,戶口有通賬了少少,不停儲錢都真係幾開心
今日返柏道,無咩特別。
有個人講大話講到好低能,講出嚟個個都話唔會有人信,好心佢計劃下先講大話啦
不知所謂...我同我老公付出咗咁多, 你都唔會好好過!!!
起有此你個大話精, 諗住門天過海, 無咁易呀
講大話前都要知道別人是甚麼背景先得架
前言不對後語,係我咁傻先會信你架...你會有報應架 |
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
搬嘢走  |
今日我買咗5個紅白藍上興華村執野,定咗今個星期日搬走
咁多野, 奶奶屋企放唔放得落呢...heeh |
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
又搬屋  |
4月頭收到個非常不利的消息...又要想辦法了...又要搬屋了
於是想買樓, 但樓市太高關係,看完幾個單位最終放棄買樓的念頭
於是決定搬回奶奶屋企暫住,待樓價回少少才考慮買樓的方案 |
2008 年 4 月 6 日 星期日  |
| prefect day |
今日陪老公去踼波...結果win2比3...好在
但係老公比人踼到咁呀...一日都係個16號仔...唔好比我再見到佢, 死人頭

跟住同老公, 青青, 基恩行街, 食飯
再返屋企同個客做甲做到12:15am

|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
驚人的外牆  |
有一天我和老公行經筲箕灣時見到的場面,一座大廈的芋單位,竟有一個波波外牆,
立即找出手提電話將它拍下
好有趣哦

|
2008 年 3 月 30 日 星期日  |
結婚試用期的最後一天  |
大家好...己有一段時間沒有記下我們的點點滴滴了
原因是...我忙於exam, 做甲, 老公忙於踢波,最最最重要就是天天辛苦完都忙於瞓覺
好像沒有一天是停下來似的,現在我exam完了,老公今個月又不用踢波
好啦...終於可以過一些充實些少的生活了...
今天我們2口子到了山頂遊玩,很高興呀
哈哈...開心到連地鐵都拍下一張攪鬼的照片
由於只有我們2口子上山頂,沒有人替我們拍照...無聊地自已拍合成相, 移花接木
這是may介紹的burger king魚柳包,...都唔係好好吃, 但係佢d薯條真係好脆!
呢盆野要70蚊...


玩完後就返媽咪屋企吃了一頓晚餐, 以下是食完拍的, 好嘔心嗎, 哈哈哈

|
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
自已替自己做甲  |
今晚無野做, 替自已做甲...
...因為要打子, 我住延長呀
|
我做的甲...第二回  |
呢對是cc同事may的手, 她給我機會替她的手做gel甲,
比上次同yan做足足快了2個小時...好明顯的進步呀..
做前相
做後相
跟住我地一齊去飲sing嗰餐,撞到親愛的莫太呀
跟住同莫太合照
10:30已散席了...走人, 同阿may行咗一陣街就閃, 我買咗件好靚ga衫 |
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 替阿yan做甲 |
今天放工替yan妹妹做甲...好慘, yan又慘我又慘, 足足做咗5個小時

這是我的第一次...謝謝給予我機會
|
|