琴日温物理温到好晏~
一上床打左陣机就訓著左
唔記得開返个手机聲~又唔記得教鬧鐘.....
好采唔係好似我琴晚發戈个夢咁十点几先醒姐~
唔係今年最后戈兩堂數就咁走晒啦~~
不过去到都係聽唔到書呢(坐左最后排)
仲要唔舒服
不过好采隔離坐好好咁得登抄筆記黎比我睇
真係要講返句唔該(雖然係到講佢睇唔到XDD)
下就訓左好奈~好采唔洗上个体育~唔係走硬堂LU^^
之后仲跑左个八百米~好采訓醒好返D姐
唔係真係要跑跑下暈比佢睇....
八百米四分半鐘係快定慢呢(都唔記得左高中跑几奈LU)
決定考完試要保持得閒就去跑步
唔可以再咁懶啦(打羽毛球唔夠气呢T^T)
今晚又係要温習GE一晚~~
但係我仲係到做咩呢??
|