我決定打返BLOG啦~
入左好多人个BLOG到睇
發現好多人都冇打BLOG LU~~
不過咁先岩我打黎BLOG(可以暢所欲言)
宜兩日入左好奈先入得返个号
入到差小小放棄(好采入得返姐)
睇返以前打D blog 覺得自己好白痴呀(仲打錯左好多字)
發現人越大心境真係唔一样左
係宜几年識左好多人!!學左好多野!!
又去左會所都做~識左好多唔同GE人
同時身边好多人都變左!!
好采至少記得佢地~其實我都仲係相信佢地會變返好嫁!
但係佢又會唔會記得我呢??
宜几年變化最大GE係我黎左廣州吧~
終於離開澳門出黎睇睇~~
雖然唔係由初一就想去GE台灣~~
雖然讀數真心好攰~
但係我都係冇后悔(因為宜条係我簡GE路!!)
考試加油!!!!
|