終於明白該放手
本是不同世界的人 可必強求?
hilda_1012
暱稱: HIO
國家: 澳門
地區: 大堂區
最新文章
掛科...被當....咩概念...
2013-07-12
最后一科
2013-07-07
現實
文章分類
全部 (48)
每月文章
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 89
今日人氣: 11
累積人氣: 979
2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


2009-02-27 傷心 分類: 未分類

唉~~~

今日派左化學啦

超超超低分呀

我諗我係米唔係好讀理科呢?

但係唔讀理科唔通讀文科呀?

我讀文科又讀唔黎

我又唔係文科GE料

又唔係文科GE料

咁我應該讀邊一科呀?

文又唔得理又唔得

我諗唔到我讀咩好

唔想讀文想讀理

理又讀黎

讀咩好呀?

唉~~~~~~~~~



好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言