今日戈天又係咁黑人僧
日日都係咁GE天氣GE
唉~~攪到我個心情同個天氣一樣差
今日覺得最好GE係睇到一個好似係幾個月冇睇到佢GE人
我唔知係米幾個月
唔係好幾得啦
今日係系返屋企戈陣見到佢GE
見到戈陣覺得好好驚訝
因為好似奈撞到佢啦
雖然係住係我屋企上幾層
但係好小好小好小會見到佢GE
天日又係要測驗呀
日日係度測
日日係度温
唔知有冇一D改變GE啦