我今日又睇左yamapi既日記喇~我happy哦...
聽日我又有得食cake喇好興奮ar!!because聽日係carman既生日
so又有coke食喇
你地知道嗎?
食甜品係可以令心情開心嫁
但我唸過一個問題:中式同西式係咪有分別既呢?
如果係我..我會答[有]
because中式對我係無效嫁
係西式先有效..
唔知你地既答案會點呢?^^
好啦~!!
唔講住.886
←呢個look好似個designer..你地話係咪ar~??^^(超型爆呀><)