today,my best friend and I quarrel,
我第一次feeling到呢種痛楚
我x認我好自私、好要面
但我在親情、友情&愛情中
对我最重要既..
我唸forever都既友情
因我feling友情係对我黎講最有保證ge
我依家真係唔知點做好
所有既野..
都你我自己一手做成既
正所謂:一人做事一人當
我應該自己搞掂返呢件事...
好啦~a za za
雖然咁講
but我可以做o的咩呢?
也許..如果我有比呢張紙仔佢
我唸.依家都唔會張件事搞到呢個地步
但我們由上星期6 start已經出現左呢個問
一直唔解決...會好嗎?
我唸到事情會弄得更大而已
now就當myself開頭做個醜人吧!
^^"我真會推瀉責任呢
這今次做得錯定啱
我真係唔知道
我now知道既就只有見步行步
順其自然吧~我想
|