今日我pa一早就去左飲
乘下我倆ma在家
我get up後..
because ma在開唔到computer既關係
我see左一陣報紙
無聊得擠..
入左room溫習Eng...到左約11:30就黎12:00
we go to葵興許大同對面既茶餐廳食野
之後我go左團契,我ma話go[張]軍澳
去完團契..
在ok我buy完朱古力出門時
see到深、森&陸叔
but我唔夠膽叫佢地
包括深..我好驚ar~我竟然連深都唔夠膽叫
><....
返到home.ma原來冇去個度
because佢地出左去play
我play run
又聽到carman talk噚日同蔡蔡子
vee等...play得好happy
我very後悔冇去><
直到night,我煮左通粉比ma食
之後play多陣game就&ma play
fly行棋..每人一次用2隻色..
好好play,me win2比1
~End~

|