呢排冇咩溫習
果然成績差左
好唔分氣
但這是事實
冇辦法
今後要+油...
其實之前有o的野冇講到
就係關於go to北京既事
這是我上個禮拜既事..
miss吳話唔比我去
因依我&winky以前所做既報告
係唔得個wo
話呢個係a班全年既報告
唔係玩既
呢o的野..我當然知啦
如果話我&winky唔得..咁以前1a既所有人都唔得啦
我上年機本上..
都係我同組o的人做既..我都無從入手
because我地既idea都唔同
咁姐係話唔掂既係佢地
而唔係我啦
我都未試過做比你睇
你就話我唔得
不是很不應該嗎?
跟本就係狗眼看人底
我依家先真正知道咩叫寄人離下
呢總feel真係比死更難受ar~><
可能是我心理作用吧
你們知道我的痛苦嗎?
不知道..是不是
你們知道由高處掉下的感覺嗎?
你們知道唔比人認同的感受嗎?
我好辛苦ar~
我好驚ar...我好驚..
我有一日真係忍唔住
就咁就比我既長背早死ar!!!!
也許我變了~真的變了
你們有想像過..像我這種人
受到這麼大的打擊/煎熬...
會是怎樣嗎?
有人說我想到的東西
就連大人也好難想得出來ar~
那是因為...我所受我傷痛有可能比你們任何一個人多
假如一個心地善良的天使
受到那麼大的打擊...
大概..也會變成一個
心腸惡毒的大惡魔吧!!!
一滴清純無比的眼淚..
也會變成黑血色的血淚...
這也是無可避免的事........~~!
~End~~~
→
|