今日放學就同阿wing一齊返家
本來晚上唸住可以第一次同班fd
過中秋..
點知阿ma唔比喊左一陣
之後本來我ma又比我去
but我發脾氣唔鬼去
就只在home打機~...(run)
之後我pa.ma都play埋
ma成日都輸..
so唔like play
只得我同pa like play
unite10:00多
we出去行下(圍住個葵盛)
then we行到16樓park
see到鄧漪雯&佢2個sister
鄧漪淋好識講野
令我pa.ma好開心
到約11:30
我地就返home~~~
仲有今次個moon又圓、又大
係最beautiful既一次full moon...
我有影低~^^
but影得好細...

↑網上down,頂住先...because我影得唔係咁好..太細~~^^"
|