好耐味打過qooza,應該係話冇一次認真咁打過,今次係第一次.
e幾日都法生左一d好唔開心ge事,
好多網民係各大論壇,facebook,qooza就係到不停話當地政府,
咁當中我都有份,但係e幾晚我諗,其實我地一直咁話落去,都只會係冇結果(我唔係話佢冇做錯)
就算我地可以繼續咁樣,但係咁樣可以令d死者會開心咩,佢地ge死係冇人會想,
可能e啲不幸ge事就係我地ge人生,ed可能就係人ge命運掛,
請各位放低你地ge仇恨,以冇仇恨ge心情為死者默哀,死者先會開心,安心地投胎.
向死難者致敬