煩死啦!!!又多功課
聽日又要上H.E.堂 又要鬧鬧鬧!!!
不過總算番少一個鐘 唔洗上咁耐堂
哈~~~~~
復活節後第一日番學,朝早果時沿路都好冷清=.=
直頭得我一個學生,但係上車果時竟然半架車都係自己學校d人
但係咁都好.....起馬唔洗點等車
番到學校,交齊曬功課@.@其他野都恢復正常
照常番學!!~.~
復活節假仲有一日就放完lu
功課全部k.o. 依家好得閒
不過要溫書,希望考好d過test啦....
成日留係屋企 功課又做得差唔多
剩係得番個英文報紙未做
唉!又call唔到班友一齊做
都唔知點好
今日同阿麥番左去小學,點知剩係講阿麥個細佬d野
都冇乜講中學有冇特別。