| hin01234 |
|
暱稱: 傻軒 ┘﹏└ 性別: 男 國家: 香港 地區: 觀塘區 |
| MORE... |
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 今日早放.... |
分類: 未分類 |
今日,
照常上學……
今日,
照常當值……
但係,,,
今日最特別既野,
就係...
早放!!!
今日竟然早放- -
我有d驚訝~
但係真係早放
仲有,,
今日竟然...竟然...
討論...
陳冠希= ="
用左3堂- -
2堂聽野,
1堂討論 囧rz~
今日可以講係冇咩特別,
但係又可以講係好特別囉~
|
2008 年 2 月 18 日 星期一  |
| 經過悶極的假期,終於開學了... |
分類: 未分類 |
今天是開學的第一天
心情很好
見番久久不見的同學
今日選了班長,老師說當風紀的不能被提名
哈哈,
真係正
不用做班長^^
番學後的第一天便要當值- -
但是都不太辛苦= =
因為D人唔知點解都勁乖。
仲有今日有幾個插班生,
不是六年級,
是低年級的。
我的那部校車便有3個
好多耶
雖然是第一天= =
但是已經有很多功課了...
中文有3樣,英文有1樣(最少的^^),數學有4樣= =KAI的/口\
但是都很容易做
不夠半小時就做了5樣,
剩下中文的內容撮寫,很難哦><
做了半小時 囧...
明天就是我生日了
期待,,,,
|
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
| 2008-02-17 |
分類: 未分類 |
今日係星期日
心情一般,
原因看看下面。
琴日成日都要打波&學野- -
所以冇時間寫blog的= =
雖然今日都要打波= =
但係時間就空閒得多^_^''
為什麼會心情一般?
因為今日打內部比賽果陣明明冇機會贏的= =
但係輸q左
搞到要跳蛙跳2個圈
真係唔抵呀><
今日2點果陣約左朋友一齊去學英文= =
唉真係勁多野學= =
又唔想學,
真的很煩喔~
現在是12點
差不多要吃飯了。 |
|
|