今日學校水運*
冇返.,去覆診..7點幾去搭車撞到石石啊^^
搭40M.,搭左成粒鐘牙陰功!行完斜路行樓梯><`
係醫院等左兩個小時..:見個醫生見左5分鐘"SIDE哂我D TIME*
OFCOZ無事啦!我咁身體健康`XD
跟住啦啦臨去DF食野!!我同媽咪都等到勁肚餓呢`
食完去馬拉松睇袋>>唔岩心水也!
跟住返去香港仔))整好D野就又去睇袋~
睇岩左個PUMA嫁..不過我又得返200幾蚊買唔到囉><
最後買左另外1個好好攬嫁KAKA_
買完搭車返屋企.,見到牙豬佢地..
1點幾返到屋企訓到4點半=]
|