基本上..,今日唔係咁開心!
本來今日要同牙邦返學.,點知係車站見到野文*
果時先知原來7點9要返到學校綵排囉><
都唔知點算好...返到學校即刻打俾佢叫佢唔好等我`
我知佢係好嬲好唔高興嫁啦..,SOR LG!!
跟住做埋MATHZ就落左HALL..打鐘前返上CLASSR`
中文堂派作文>>咁樣都可以講到兩堂囉=﹏=
CHIST講書..,小息同牙邦落去1樓行^扮哂當值咁:P
挨完兩堂GEOG::留係學校食LUNCH=]
1點鐘上HALL攞PFAT章.,跟住又落返去CANTEEN搵佢地*
來來回回行左好幾次.,俾牙屍係咁笑`
ASS同牙TAM傾計計.,係HALL到企死我地喇!!>V<
返上CLASSR即刻測驗.,都OK識嫁!不過唔知岩唔岩嫁!?
放學陪牙邦去踢波.,6點幾返到屋企嚕~~~
哈哈.,牙邦應承以後陪我落1樓ON DUTY牙!XD
有咩都唔怕LO/\/\
|