* 寫日記 * * 我要改野 * * 登入囉 *
暱稱: 牙牽*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
* 朋友仔 *


2005 年 9 月 27 日  星期二

今朝去左牙邦屋企樓下搵佢1齊搭車*
係車度溫ECON`返到學校陪牙YU落去1樓::
跟住佢又俾D野我>>我地既計劃成功了XD!
之後就夠鐘後上堂嚕=]中文?成堂講得果兩句乍陰功>V<
ECON講完書就TEST*睇YUYU嫁`最尾果題岩左!卡卡卡
有D人錯左啊﹏    小息陪牙邦落1樓行下.,
原來果度有個BOARD俾你猜老師既`好好笑"
走果時佢個妹班FD嗌佢囉.,又唔應人喇xd
ENG堂真係...超唔想上囉!咩都就哂你仲要睇你面色!!?
你想點LUN樣牙大小姐!**係果堂開始就好LUN興喇...
LUNCH同牙YU&牙邦出去買野..*D LUN樣又唔知想點LUN樣喇!?
又叫我打俾佢自己又唔聽電話.,講野又悔氣喎!
咁唔順氣自己出黎買牙笨7!!要買野又唔俾錢囉.,咁9中意人偷錢...
返到去樣子超唔忿! 我同牙YU都好嬲啊!!!
食完野上返課室同YUYU坐係後面.,
果幾位同班同學好搞鬼LO*XD
[前邊果兩個邊個黎嫁?][哎也.,俾佢聽到添!]
坐完1輪後就上堂.,CLIT同牙YU講笑哈哈哈![果個係咪讀鳩牙?]
之後果堂GEO同埋MATHZ都係`好笑的/\/\
上埋HIST`同牙邦去搵美美.,勁煩囉//講左好耐野...
跟住同佢返屋企換3去華富踢波.,順手陪我返屋企"
去左睇佢踢1陣喇..,點知俾佢個波省中個頭.....
痛到好鬼想喊><!`不過冇..,
由於個頭痛得滯所以買完野即刻返屋企!*

D!U !今日真係好LUN興牙!!!
我覺得牙大家姐大小姐講得好岩囉!!

同埋.,如果你知道係我踩你張既.,
我可以俾我張相你踩囉`我唔嬲嫁啵~
有咩咁大不了牙1張相**
我唔會唔會,,.唔會要D!U哂老母咁LO!XD
大方D成熟D喇.,不如拎返D錢俾我地先再講咁多野喇*賊婆!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 255 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930