今朝同牙邦搭7點5班車*
入村買腸粉吃.,太肚餓喇!食哂~
跟住上CHI堂.,聽完野又要作文"
唔知Y自己可以係1堂作左600幾字囉...
MATHS堂聽書~D時間過得勁快!
小息係班房HEA*唔開心...
HIS同CLIT既時間都係過得快.,LUNCH出左去ABD食*
食完南記`牙邦請我食炸野=]
跟住返學校.,同佢地係度玩打手*贏左!
上堂::ECO講下書又過左_最尾兩堂英文先無奈!`
放學去左搵陳蓮英!!俾佢講下講下又要我參加.,
仲推埋牙YU添`跟住去左開PFECT個會**
OMG!跟著豬媽媽果組囉...咩都唔識><
不過謝SIR佢地講D野好搞笑XD
4點半放學.,5點鐘返到華富即刻換3落街
買野食上去睇佢地踢波::
睇到6點牙邦上左我屋企""係咁係度[呠~~]
笑死牙!送埋佢搭LIFT//返屋企玩電腦*食完D!NER做功課
再玩電腦XD
|