今日水運.,6點半起身去東邨陪牙邦`
好彩佢記得姐!入邨買野食見到牙豬...
咁就一齊LA..返到學校陪佢食早餐...,
THEN跟藍社坐.,D人跳水跳得好好笑XD
好難先坐到12點半牙!跟住牙邦陪我返屋企
換完3"1點半就陪佢返去東邨又換3))
我去左M記等佢`隔離既BB女真係可愛到爆!
係咁想爬過黎媽咪又唔俾/\/\真係好中意啊
之後等埋JER2同大佬B就搭車去踢波了_
牙春跑得勁好笑LO唔該!有D似女仔添>V<
4點幾牙佩無啦啦落左黎.,原來係大咀叫既
真係好有人陪我^^牙佩唱歌真係爆聽!!!
似爆容袓兒囉!好過果D某某人..,
跟住又同佢傾計.,聽下佢唱歌咁樣
牙萬仲唱帝女花添/俾牙佩錄左囉XD...
5點幾佢就走左嚕]]因為落大雨佢又要返家`
我就淋濕哂*又凍﹏牙邦就除左件3俾我著啦=]
我睇佢地踢波睇到6點鐘.,
牙邦送埋我返家.,陪佢等埋車_
返到屋企都冇人~
PS..駛唔駛咁樣樣AR巴閉=V=
乜你未淋過雨嫁?需唔需要咁誇張..--?
|