29/7_
今朝起身牙邦講左個笑話比我知...跟住計續訓到10點幾.,
牙YU打黎又醒左LA::
睇完孫吾空同埋初哥哥就食野>>>之後玩電腦玩左成個下晝..
4點幾去WCH.,返學校睇完結果..牙邦又話放4點9`
點知等到5點半先走得...就係咁等左成粒鐘..= =
等到佢之後就落大街同佢表弟食野"搭1次車都要激我既..
6點半返上東邨食飯.,食完試左套婚紗~
好舒服!著左真係好似結婚咁.,哈哈*
返到屋企玩ICQ.,但係結果都好失望....比人放左飛機><
唉...*
A班...簡直係個笑話囉!
|