23/7*去左書展啊`
尋晚3點幾先訓牙.,今朝9點幾都好唔願意起身!
跟住落左去m記同牙YU買早餐上我屋企*
好 好奇牙佢~11點半落去車站同牙石謝潔搭車車"
搭果架40M係中環撞車啊>﹏<搞到又要哂多程車錢搭地鐵...
去到灣仔仲要我行添!未到都攰死左喇~
行行行>>>就咁行左成5個鐘.,食左碗翅牙`GD
離開後同佢地去左尚書房搵牙YU本書_
跟住去M記等牙石.,點知比個女人趕走我地囉!
THEN就搭車返屋企嚕.,
7點鐘返到去即刻訓教先牙!`返到咁上下起身無啦啦比人鬧囉...
無奈!訓教都會比人鬧..
|