老公生日快樂!!` 今日好開心牙/\/\
今日9點起身::0930落街影印.,
10點幾再出街去東邨接牙邦*
唔知做咩1落到街好似暈暈地冇哂力咁?係咪叫中暑呢?
10點5先有車黎到囉><so搞到10點9先到東邨乍!
返到學校交埋d錢就去CB食完南記開始行街街>>>
行完地帶就即刻搭地鐵去青衣//終於搭錯線啦,.去左天后果邊囉
哈哈!諗左OK耐既東涌線去青衣城.,行左好多地方"
THX,牙邦係反斗城買左本矇芝芝簿俾我添!玩左一陣
去食野_繼續行`4點幾去旺角行旺中*影貼紙相=]
一定要影佢副超人眼鏡的啊!!呵呵*成功!
5點9就要搭車返屋企LA::點知搭左970X添
入左去香港仔.,好采牙邦都肯陪我返去**
係我屋企坐到8點半就走左嚕`
同埋.,今晚等到11點幾先有粥食><
跟住同佢兩個ICQ.,2點就訓咖啦""

|